Keresés kulcsszavakkal
vissza
 sárkány
   - motoros
   - gyalogos
   - felszerelés


Főoldal > sárkány
Eredmények 1 - 20 / 60
Oldal 1 / 3
 
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>
 
felszerelés
Motor rotax 532 es 2017. november 17.
Kattints nagyobb képért. Rotax 532 sárkány repülő motor trajk nélkül eladó .erd lehet h-p ig 16/00 után koszonom . Irányár 350000ft fotót
Kérésre küldök mert nem bírtam foltolteni csak egyet . Peti e-mail cím redzsi80@gmail.com
Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Eladó motoros sárkány 2017. november 19.
Kattints nagyobb képért. Szárny:C15DD Toples winglettel elektromos trimmel.
Trike: Jetstar egy tárcsafékes,laprugós,alutankos.
Műszerek: Sebesség(km/h) Magasság(feet) Vario(m/s)
Motor: Suzuki GSX-R 1000 K7 Mogyi féle lánc hajtással.
Légcsavar: DM prop
Gyártási év: 2015.11
Repült idő: 10 óra
Ár:3.900.000 ft
Telefon: +3630651075 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
felszerelés
Motor rotax 532 es 2017. november 17.
Kattints nagyobb képért. Rotax 532 sárkány repülő motor trajk nélkül eladó .erd lehet h-p ig 16/00 után koszonom . Irányár 350000ft fotót
Kérésre küldök mert nem bírtam foltolteni csak egyet . Peti e-mail cím redzsi80@gmail.com
Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
Eladó jó állapotú Apollo CX szárny. Ára 135 000 Ft. 2017. november 14.
Kattints nagyobb képért. A szárny 1991-es gyártású és 1992-ben lett először üzembe helyezve. A gyártó által 2006-ban új vitorlát (dacron) kapott és át lett alakítva rövid gerincesre valamint gerinc erősítésen is átesett. 2011-ben a kötélkörök rozsdamentesre lettek cserélve és újabb típusú kardánt kapott. A vitorla sérülés és szakadás mentes nagyon szép állapotban van. Hangárban nyitva volt tárolva. A függővitorlázó törzskönyv meg van hozzá és az üzembe helyezés napjától vezetve van. A felülvizsgálatok be vannak jegyezve, visszamenőleg lekövethetőek. A szárny utoljára 2015 májusában volt a gyártói felülvizsgálaton (az utolsó két felülvizsgálat munkalapjai is megvannak). Összes repült idő: 528 óra és 1596 felszállás. A Dacron csere óta 226 órát repül és 831 felszállást teljesített. Én nagyon meg voltam vele elégedve, 7 évig repültem vele. A vitorla cserének köszönhetően ez egy gyors CX. Utazó sebessége "kicsit húzott kormánnyal" terheléstől függően 75-80 km/h.
Telefon: 30/668-7603 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
apolló c15d sexy szárny 2017. november 13.
Kattints nagyobb képért. Eladó egy apolló sexy szárny 140 órát repült kifogástalan állapotban van. ára 560 ezer ft
Telefon: 06305450254 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Bogdola sárkányrepülő eladó. 2017. november 7.
Kattints nagyobb képért. 2 személyes Bogdola teljesen műszerezett (sebesség, magasság, vario, fordulat, vízhő) Trike, Bogdola Serpa szárnnyal Rotax 582 E-áttétellel, Neuform TR3 légcsavarral eladó.
Tartozékok továbbá: Muráti interkom 2db sisakkal és Yeasu FTA 550 Reprádió új 8,33 kiosztású, valamint leszálló fények és villanó!
Kitűnő állapotban van, 10 évet repültem vele gond nélkül.
Eladás oka, vettem egy Cosmost!
Ár: 1,5 millió Ft.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Apollo C15D Topless JetStar 2 motorossárkány eladó. 2017. november 2.
Kattints nagyobb képért. Apollo C15D Topless szárny, JetStar 2 teljesen műszerezett 3 tárcsafékes Trike, Rotax 582 kitűnő állapotú motor, Dusan 3 tollú kompozit légcsavarral eladó. 2017-es gyártású kevesebb mint 20 repült órával új állapotban teljes dokumentációval eladó.
Ár: 2.7 millió vagy 8700 Euro.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
ROTAX 912 MŰSZEREK ELADÓK. 2017. október 18.
Kattints nagyobb képért. feszszabályozó: 30e Ft.
indítórel: 10e Ft.
szívótér nyomás mérő: 20e Ft.
iránytű: 10e Ft.
VDO hőmérő (airbox stb.): 10e Ft.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Rotax 503 motor eladó. 2017. október 18.
Kattints nagyobb képért. Rotax 503 komplett motor jó állapotban, kipfogóval, áttétellel, karburátorral és légszűrővel, kézi berántóvl vagy önindítóval eladó.
Ár: 200e Ft, önindítóval 230e FT.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Eladó műszerfal ház. 2017. október 17.
Kattints nagyobb képért. Müszerfalház nyitott géphez, kompletten kapcsolókkal gyújtáskapcsolóval, visszajelzőkkel együtt: 10e Ft.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Rotax 582 motor eladó. 2017. október 5.
Kattints nagyobb képért. Rotax 582 kékhengerfejes motor minden tartozékával együtt (karburátorok légszűrőkkel, kipufogó, áttétel, önindító, vízhűtő, AC pumpa, fesszabályozó..) eladó.
Ár: 600e Ft. (2000 Euro)
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
ROTAX 912 100LE-S MOTOR ELADÓ. 2017. augusztus 30.
Kattints nagyobb képért. Rotax 912 100LE-s motor 1500 órával jó állapotban folyamatosan szervizelve és dokumentálva (logbookkal) eladó.
Ár: 4500 Euro.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Rotax kézi indító szett eladó. 2017. június 16.
Kattints nagyobb képért. Rotax kézi indító szett, a nagyobb átmérőjű, ezzel könnyebb berántani a motort, komletten összes csavarjával eladó.
Ár: 20e Ft.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Rotax kipufogóhang tompító eladó. 2017. június 16.
Kattints nagyobb képért. Rotax kipufogóhang tompító teljes szett bilincsekkel és felfogatással együtt eladó.
Ár: 15e Ft.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Rotax E-áttétel eladó. 2017. június 15.
Kattints nagyobb képért. Rotax E-áttétel 1:4 fogpárral önindítóval, hardival, lendkerékkel és összes csavarjával kompletten nagyon jó állapotban eladó.
Önindítót és B vagy C áttételt is be tudok számítani.
Ár: 300e Ft.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Balra forgó légcsavar eladó. 2017. június 3.
Kattints nagyobb képért. 3 tollú balra forgó 196cm átmérőjű légcsavar eladó.
Ár: 50e Ft.
Telefon: 30/3564142 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
cxm szarny 99.000 ft 2017. november 9.
Kattints nagyobb képért. cxm jo allapotban elado 99.000 ft
Telefon: 06308996781 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Egyedi, papirozni kell, de van benne fantazia :) 2017. november 8.
Kattints nagyobb képért. Kovetkezo s egyben utolso kisregenyem, de inkabb leirom egyszer, mint mindenkinek kulon-kulon :) Ezt a repcsit a Suzuki utodjakent vettem a nyiregyazi Kollegaktol 2017 nyaran, ez egy Torok Andras epitette harckocsi :) Nagyon jol nez ki, alacsony es stabil, brutal szep a hangja, repules kozben lazan tudok beszelgetni az utasommal intercom nelkul is, igen hamar beleszerettem! A motor kora, alkatresz utanpotlasa es foleg a sajat motorszereloi tudashianyom okan kisse bizonytalankodtam, de vegul beert a romanc! Sajnos mint idovel kiderult ez csak a jeghegy csucsa, mert a korrekt papirozassal tobbet kellene buziskodnom mint gondoltam (varhato szabalyozasok), raadasul problemaim tamadtak a karburatorsorral is, ezert beindult bennem egy elfojtott oszton: megiscsak 912-est, full tipus gepet szeretnek! :) A repcsirol: Honda VFR 750F blokk (V4), C15 Sexy abszolut ujszeru allapotu szarny (a repcsi egyben van, jelenleg is nyitva tarolva) modositott, torheto fuggocsoves, rugozott racer GT, 35 literes fem uzemanyagtankkal. Felszereltseg: 3 hidraulikus tarcsafek rogzitofek funkcioval, leszallofeny (jelenleg leszerelve ujrakabelezes miatt), villogok, sebesseg, magassag, vario, fordulatszam es vizhofok, u.a. szint mero plusz Murati interkom (jelenleg kiszerelt allapotban). Kapcsolhato tartalek elektromos pumpaval es dupla gyujtaskapcsoloval kiegeszitve. A kihajtas kapott uj, extra eros bordasszijat (8M-1200 Optibelt HS, de nem a HL), legcsavar: foldon allithato Kievprop. A motorkompresszio merest sajnos elblicceltem es mar kulfoldon vagyok, de a gep jol tol, gyonyoru hangja van es erolkodes nelkul repul, de a karburatorsorral van valami gubanc, ugyanis bizonyos fordulatszamon es sebessegnel (?) elkezd ingadozni az RPM es ebbol mar leszallasbol (alapjarat, 110-120 km/h besiklas) allt is meg a motor. Felszallaskor, emelkedeskor sosem volt gond. Az elso 15 oraban hibatlanul uzemelt, normal repulesi helyzetben, enyhe sullyedeskor figyeltem fol eloszor a jelensegre. Legnyomasra, homerseleti hatasokra indifferens. A karburatort szetszedtuk, osszeraktuk, szinkronizaltuk, tomitettseget ellenoriztuk, nyomasprobaztuk, motorszerelo/epito ismeros is ult rajta vagy 2 hetig (allitasa szerint kopottas), tobb olyan dolgot is rendbetettunk a karbin es az uzemanyagrendszeren amitol javulast vartunk volna, de a hibajelenseg megmaradt, tehat ennek a vegere kell jarni.. Gyertya, olaj es olajszuro csere nalam 15 repult oranal tortent, osszesen kb. 30 orat repultunk a nyaron (uzemi naploban dokumentalva). Eloelete szerint allitolag a repcsi kb. 150 orat repult es 35 ezer km koruli futasteljesitmenyu volt a motor beepiteskor. Egyben elado, vagy kulon a trajk, de akkor a szarny marad :P Fix ara: 1,5 MFt, nekem kozel 2-ben volt a rendbetetelekkel, kiegeszitesekkel, uj szijjal, masodlagos A/C-vel stb. egyutt, ugyhogy ennel kevesebbert mar csak akkor adom el, ha hozzam vagsz egy 912-est, vagy egy panoramas telket a Dunakanyarban! :) Egyelore E-mailen keresztul vagyok elerheto! sarkanyrepcsis@gmail.com
Telefon: +36205672372 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Nem trolibusz! :) Suzuki G10/racer/C-17 2017. november 8.
Kattints nagyobb képért. Na sziasztok! Probalom mellozni a rizsat, de nem fog menni! :) Ami a lenyeg annak, aki a tokeletessel szemben beeri az egyszeruen csak joval :) Ez egy olcso, gazdasagos, megbizhato, korrekt allapotu repcsi, konnyu pilotanak, konnyu utassal. Elvitt mindenhonnan mindenhova, de ami a legfontosabb, hogy mindig haza is hozott! Nehez a trajk, nem is tul szep, fosul is emelkedik ha mondjuk 2 db 80 kilos emberallat tartozkodik a fedelzeten es ehhez van 30 fok meg egy kis oldalhatszel fasorral, de a Holdig elmegy! A muszerfal bonyolultsagatol sem fogsz agyverzest kapni, de legalabb alig van benne ami elromoljon! Vizhomero, RPM, 2 darab gyujtaskapcsolo (okkal :) ). Eroforras: Suzuki G10, kozponti injektorral, a tobbszaz orat szolgalt Arow attetel pedig Rotax-C attetelre lett cserelve Egerben. A 2 attetel kozott majdnem 10 kilo volt a kulonbseg, igy nyilvan javultak a gep parameterei! :) Egy rakat penzt koltottem a masinara a 2017-es szezonban es nem azert mert szar volt, hanem mert azt szeretnem, hogy meg sokaig ne legyen vele gondja se az uj gazdajanak, se nekem ha marad! Szarny kivul-belul atnezve, szukseges sodronyok, csavarok, gerinc cserelve, dokumentalva. Regebbi tipusu vitorla, ami meg a tartosabb fajta. Nem egy kiallitasi darab, de nyugodt szivvel elrepulnek vele meg evekig! Legalabb nem kell annyira sajnalni, ha kinnalvos bandazas kozben leszarja valami ;) A trajk uj futomu sodronyt kapott, uj futo kitamasztoval, csavarokkal, biztonsagi sodrony az orrcsoben, az orrfutoban pedig egy hatekony Babetta fek talalhato, ami emelkedonek folfele igenis erezhetoen fog! Egy 2016 juniusi, 55Ah-s varta akksirol megy az egesz ultramodern fedelzeti elektronika, ami tartalmaz 2 darab leszallofenyt (ami nem csak disz :) ), dupla elektromos A/C-t a rosszabb napokra es persze nemi energiat a motor szamara. Iden kapott uj gyertyakat, gyujtas elosztot, rotort, olaj- olajszuro csere 50 orankent szigoruan betartva. 2015 juliusaban lett a jelenlegi motor beepitve, amivel azota kb. 200 orat repultem (az uzemi naploban pontosan vezetve van minden, a benzinszuro cseretol a vegbeltukrozesemig ;) ). Legcsavar amint a kepen is latszik 3 agu Velez, jon-megy-forog, tehat a celnak megfelelo! Az egesz monstrum egy eredeti trabant uzemanyagtankbol kapja a naftat. Eddig a legdurvabb a 3 es fel ora volt amit egyszer utvonalon kirepultem belole, de akkor mar csak a remeny meg a benzingoz hajtotta a motort ;) A szarny gyartoi felulvizsgalata 2019 juniusaban esedekes. A sarkanyban kompletten az uzemi naplo szerint - amit ha a Lajos is jol vezetett :) - akkor kb. 500 ora van, ugyanennyi felszallasbol. En szigoruan turagepkent hasznaltam, alkalmankent utitarssal. Elado, de korantsem minden aron, ezert megallapodtam magammal a fix 1 millio Ft-ban, ami ala elvbol sem szeretnek menni. Akkor inkabb Suzukistol, racer trajkostol, C-17-es szarnyastol faljon fel engem az ido vas foga es nem lesz sohasem 912-esem! :) Sajna epp az emlitett attetel csere miatt a frissen Egerbol erkezett repcsi osszecsukott allapotaban van es mivel en sem vagyok a kornyeken, ezert csak barataim segitsege mellett tekintheto meg. Amivel esetleg szamolni kell: ekszij es vezermuszij csere, mert 200 orasak. Ha meg ennel is tobb info kellene, E-mailben vagyok igenyelheto :) sarkanyrepcsis@gmail.com
Telefon: +36205672372 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
motoros
Apollo c15d sexy szárny. 2017. november 5.
Kattints nagyobb képért. Eladó Apolló c15d sexy szárny 140 órával,kifogástalan állapotban.
Ára:2000Euro
Telefon: 06 30 545 0254 Email a hirdetőnek Hirdető kapcsolat
 
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>

© 2017 repulogep.hu
repulogep.hu Apróhirdetések